Business en Balance actief voor meer werkgeluk

Niet lekker in je vel zitten, niet op je plek zijn, niet gewaardeerd worden, niet gezien of gehoord worden, niet in je kracht staan op je werk…. noem maar op. Dit soort werksituaties zijn op lange termijn niet zaligmakend en zelfs ziekmakend. Ze dragen in ieder geval zeker niet bij aan jouw werkgeluk. 

Sommigen zijn juist zo druk met hun passie in de weer, dat ze maar niet toe komen aan hun privéleven of er niet succesvol mee zijn in die zin dat ze er hun brood mee kunnen verdienen en velen zijn er geheel ten onrechte van overtuigd dat ze voor hun financiële situatie of toekomst hun passie zelfs helemaal aan de kant moeten schuiven. Niets is minder waar. Je talent is natuurlijk je dierbaarste gift en er is altijd een weg om daar succesvol mee te zijn.

Je kunt ook chronisch of langdurig ziek zijn, waardoor je helaas niet alles kunt doen, wat je graag zou willen doen. Je kunt zelfs ziek zijn van een bepaalde situatie op je werk, maar wel voor 100% voor dit werk en bedrijf willen gaan. Ook dat zijn allemaal moeilijke situaties die zich voor kunnen doen, die heel bepalend zijn voor jouw (werk)geluk. Hoe ga je daarmee om en hoe transformeer je dit in de situatie die voor jou beter past en in de richting komt van jouw ultieme werkgeluk?

Dáár willen wij heel graag iets in betekenen!

In het kader van de International Day of Happiness en de daarop gebaseerde Geluksweek 2020 in de Gemeente Roerdalen, dragen wij conform onze visie graag bij aan het werkgeluk van de mensen in onze omgeving en wie dit maar nodig heeft. Want….dat gunnen wij jou en het draagt ook enorm bij aan ons eigen werkgeluk. Geluk kun je namelijk vermenigvuldigen door het te delen.

Dus….ben je niet helemaal gelukkig met jouw werksituatie en/of werkgeluk? Wacht dan niet langer, maar gun jezelf verandering en kom naar de onderstaande happenings. In het kader van de Geluksweek worden ze gratis aangeboden:

 

Geluksmeeting

Datum: 20 maart 2020

Tijdstip: 15:00 – 16:30 (inloop vanaf 14:30)

Locatie: Gasterij Geluk’t (bij Kasteel Aerwinkel, Posterholt)

Deze geluksmeeting is bedoeld ter inspiratie voor werknemers, werkgevers en ondernemers om samen te werken aan meer werkgeluk.

Wil je meer geluk in uw werk ervaren, werk maken van het werkgeluk van je werknemers of ben je als ondernemer wel “succesvol”, maar zou je je daarbij ook wel gelukkiger willen voelen? Dan is deze GELUKSMEETING echt the place to be!

Samen sparren en filosoferen we over wat werkgeluk voor jou betekent, motiveren we elkaar en creëren creatieve en haalbare oplossingen om dit te kunnen bereiken. We zorgen ervoor dat het een mooie en waardevolle, inspirerende middag wordt. Iedereen is welkom. Deelname is gratis, maar aanmelding is wel nodig.

Meer informatie over het event tref je aan op de Facebookpagina van Business en Balance.

 

Geluksspel voor wie wil werken aan zijn/haar eigen gezondheid en geluk

 

Datum: 21 maart 2020

Tijdstip: 15:00 – 16:30

Locatie: Boshotel Vlodrop

HAPPY&HEALTHY in Business.
Beproef uw geluk en werk aan uw passie, vitaliteit en work-/lifebalance met dit megaleuke, uitdagende geluksspel!

Op de mooie locatie bij het Boshotel te Vlodrop, komen we als vanzelf in de juiste setting en sfeer en gaan samen onder het genot van een hapje en een drankje op originele wijze actief aan de slag met jouw passie, work-lifebalance en vitaliteit.

Bij het levensgrote geluksspel dagen we je uit je eigen leefstijl, vitaliteit, work-lifebalance, energielevel, werksituatie en de passie voor uw werk eens kritisch te bekijken en daarin stappen in de gewenste richting te zetten.

Daarbij bepaal je zelf wat je doelen zijn. Deze hoef je niet te delen met anderen, al is daartoe wel de gelegenheid. Ook leren we je hoe je zelf kunt werken aan je vitaliteit. Het spel draait om jouw persoonlijke vitaliteit, bewustwording en groei en gaat als vanzelfsprekend gepaard met een flinke dosis humor en gezelligheid. Het spel vindt binnen plaats en….je maakt kans op interessante, leuke prijzen!

Meer informatie over het event tref je aan op de Facebookpagina van Business en Balance.